Meghívó: Jöjjenek velünk egy mókás időutazásra! Fejest ugrunk a nagymamáink korába, és régi slágerek segítségével utánajárunk, hogy mit is jelentett akkoriban egy kézcsók, egy szál virág és milyen lehetett az a sokat emlegetett romantikus szerelem.
Fekete éjszakák | Haccacáré |
Jöjjön ki Óbudára | Pá, kis aranyom pá |
Az
elmúlt 25 évben, amit a Színművészeti Főiskola musical szakának elvégzése után
színészként töltöttem
(Fővárosi Operettben eljátszhattam a "Csókolj meg Katám", "Zsuzsanna
és a vének", "Mária főhadnagy", "Veronai fiúk", "Szélhámoskirály"
stb. női szubrett vagy primadonna főszerepeit, Veszprémben és a Józsefvárosi
Színházban az "Én és a kisöcsém" Kelemen Katóját, a "Varsói melódia"
Helgáját stb.) a legizgalmasabbak azok a produkciók voltak számomra, amelyekben
szerzőként is jelen lehettem.
Ilyen a Téves kapcsolás - amit Andorai Péterrel komédiázunk végig a Mikroszkóp
Színpadon, vagy a Sissy és én c. történelmi musical, amelyet több százszor mutathattam
be itthon és külföldön egyaránt. (A Budapesti Kamaraszínházon kívül többek között
Münchenben, Bécsben, New York-ban, Hollywood-ban.)
A Huncut a lány a harmadik zenés "szüleményem", amelyenek létrehozásáért
hálás vagyok
szerzőtársamnak Árvai Bélának és Papp Csabának, akik nagy-nagy szakmai hozzáértéssel
bábáskodtak mellettem.
Szívből remélem, hogy az "újszülött" sok-sok örömteli pillanaot fog
szerezni Önöknek, hiszen ifjú
színészkollégáimmal a kemény négy hónapi próbaidőszak alatt - amíg kidolgoztuk
a század eleji slágerek és táncok paródiáit, zenei vicceit, a burleszk helyzetkomikumokat,
- ez a cél vezérelt bennünket... és még valami: a haccacáré eszközeivel azt
is szerettük volna elmondani, hogy szeretet nélkül nem érdemes élni ebben a
világban.
Csongádi Kata
Papp Csaba: zongaroművésznek készültem, de végül a tánc szerelmese lettem. Diplomáimat az Állami Artista Iskolában és a Táncművészeti Főiskolán szereztem. Tanulmányokat folytattam a színészmesterség, az énekművészet, a dob és a trombita tudományának elsajátításáért. Hivatásos pályafutásomat a "Ki mit tud" győzteseként kezdtem, majd számos musical, operett és Show-műsor szólótáncosaként folytattam. Később táncpedagógiai és alkotói munkáim követték egymást: - Me and my Girl, Ének az esőben, Őrült nők ketrece, Bál a Savyban, stb. - amelyek magyarországi és nyugat-európai színházak műsorain kerültek bemutatásra. Az amerikai nagykövetség felkérésére színpadra állítottam Morton Gould: Top Dance Concerto című szimfonikus művét, mellyel szeretetemet, rajongásomat és legnagyobb tiszteletemet fejeztem ki e csodálatos műfaj iránt, melyet immár 25 éve életfilozófiámnak tekintek.
Szűcs
Krisztián: 1975. február 2-án születtem Budapesten. Színészi pályafutásomat
a Kertész utcai Shakespeare Színpadnál kezdtem 1993-ban, amely a Budapest Bábszínházban
játszott Bubik István szakmai védnöksége alatt.
1995-ben felvételt nyertem a Fővárosi Operett Színház zenés színészképző stúdiójába,
ahol szinész II minősítést kaptam 1998 márciusában.
1998-1999-es évadra a Kecskeméti Katona József Színházhoz szerződtem, ahol játszottam
az Új Zrínyiász című zenés darabban, illetve a Striptease c. abszurd játékban.
Vendégként, a Budapesti Operett Színházban jelenleg is játszom két darabban,
a Muzsika hangjában és az Elizabeth-ben.
Szeretném a közönség szimpátiáját és szeretetét elnyerni, de mindenekelőtt emberként
élni, hogy mindig tiszta lélekkel állhassak a "nagyérdemű" elé!
Bárkány
Miklós: 1987-ben, érettségi után a Nemzeti Színház színészképző stúdiójába
jelentkeztem. A két év alatt a színház számtalan előadásában, kisebb-nagyobb
szerepekben szereztem színpadi gyakorlatot, többek között: Tartuffe, Az ember
tragédiája, Advent a Hargitán, István, a király. 1990-1999 között a Honvéd Művészegyüttes
színész tagozatához szerződtem. Itt különböző műfajokban is kipróbálhattam magam,
a mesejátéktól kezdve a kabarén át a francia bohózatig, illetve
komolyabb hangvételű irodalmi műsorokig.
Majd megalakítottuk a Maskara Színjátszó Társulatot, és azt tűztük ki célul
magunk elé, hogy a gyerekszínjátszás olyan előadásokat hozzunk létre, amelyek
a gyermeki gondolatvilághoz valóban közel állnak. Az ifjúsági korosztálynak
így színpadra állítottuk: Fehér Klára: Bezzeg az én időmben és Presser-Adamis-Honti:
Képzelt riport... c. műveiből készült adaptációinkat is.
Gál
Judit: Nagykanizsán születtem, s itt kerültem először kapcsolatba a
zenével és a színházzal. Első színházi élményem Óz, a nagy varázsló című darab
volt. Ettől kezdve nem volt olyan darab, amit ne néztem volna meg, vagy koncert,
amin ne lettem volna ott. Mint a legtöbb gyerek, akit megérint a színház, én
is szorgalmasan jártam vers- és prózamondó versenyekre - örömmel mondhatom -
sikerrel. A középiskola után felvételt nyertem a Budapesti Operett Színház zenés-színészképző
stúdiójába, ahol színész II. minősítéssel végeztem. Játszottam
a Jézus Krisztus Szupersztárban, voltam az Aspect of Love-ban Elizabeth, a Muzsika
hangjában Ursula, az Apácákban Huberta, a Sybill-ben Nagyhercegnő.
Rajongok a musicalért, az operettért, az operáért, bár még nem döntöttem el
melyiket helyezzem el az első helyre.
Gyurin
Zsolt: 1973. szeptember 25-én születtem, Budapesten. Érettségi után
felvételt nyertem a Színház- és Filmművészeti Főiskolára, ahol 1995-ben diplomáztam.
Játszottam többek közt a Nemzeti Színházban, Fővárosi Operett Színházban, a
Vígszínházban, a Honvéd Kamaraszínházban. Vendégjátékok: Gyulai Várszínház,
Evangélium Színház, Soproni Petőfi Színház.
Játszott főbb szerepeim: István, a király (Sebös), Kassai Polgárok (Kristóf),
Háború és Béka (Kivégző tiszt), My Fair Lady (Freddy).
Eddigi pályafutásom alatt két filmben szerepltem: 1995-ben Mohács c. produkcióban,
1998-ben Angyali történetek c. filmsorozatban. 1994-ben és 1996-ban Kazinczy-díjat
kaptam.
Ez évben jelent meg első verseskötetem "Egyszer újra óriás leszek"
címmel.
Kecskés
Tímea: A színházba és a színpad közelségébe már piciny gyermekkoromban
beleszerettem. 7 éves voltam, amikor először álltam színpadon, de ekkor még
csak táncosként próbálgattam szárnyaimat.
Énekesként először a '96-os Ki Mit Tud-on láthatott a közönség, ahol "musical-énekesként"
bejutottam a TV-be. 96-tól 98-ig a Budapesti Operett Színház zenész-színészképző
stúdiójának hallgatója voltam. Még ekkor játszottam a Ruttkai Éva Színházban,
Pataki Éva: Edith és Marlene című darabjában Momone-t. '96-tól folyamatosan
játszom a miskolci Akropolisz Szabadtéri Színpad nyári előadásaiban: Charley
nénje (Kitty Verdun), Potyautas (Martine), Bubus (Klárika), Apácák (Lea nővér).
Ebben a produkcióban nagyon jól érzem magam, mert szenzációs a hangulat és örülök,
hogy részese lehetek.
Pankotay
Péter: Érettségi után játszottam "fél-profi" tarsulatban:
Mandala Színház (Nyíregyháza), a Debreceni Csokonai Színházban, a Budapesti
Operett Színházban. Jelenleg a Színház- és Filmművészeti Főiskola operett-musical-színész
szakának harmadéves hallgatója vagyok. Főbb szerepeim:
Margoshes - Levy: Fame - José (Thália Színház), Webber-Rice: Jézus Krisztus
Szupersztár, Fanatikus Simon (Operett Színház), Várkonyi Mikós: Sztárcsinálók
- Néró (Nyíregyháza).
Imádom a színházat, hiszen színházban nőttem fel. Gyermekkoromtól kezdve ott
ólálkodtam a kulisszák előtt és mögött, magamban lélegezvén azt a "bizonyos"
levegőt. Legyen az operett, musical vagy próza, a színház minden műfaját szeretm.
Számomra a lényeg, hogy a produkció JÓ legyen!
A Tisztelt Közönségnek nagyon kellemes estét kívánok!
Magócs
Ottó: Magócs Ottónak hívnak, a 70-es évek elején láttam meg a napvilágot
(1973.06.05-én) Siófokon. A középiskola után szinte valamennyi színházi zenei
stílus iskolájának tanonca voltam. (GNM Színitanoda, Toldi Stúdió, OSZK jazzének,
Operett Stúdió, Bartók Konzervatórium). Jelenleg a Miskolci Egyetem Bartók Béla
Zeneművészeti Intézetének magánének-szakos hallgatója vagyok.
Színházi pályám főbb állomásai: 1995-ben az Operett Stúdió elvégzése után szerződtetett
a Szolnoki Szigligeti Színház, ahol számos csodálatos szerepet játszhattam:
(Weingarten Nyár c. költői játékának Simonjától a Csárdáskirálynő Bónijáig),
1997-től a Budapesti Operett Színház tagja voltam egészen főiskolai tanulmányaim
kezdetéig. A sors és Gyurin Zsolt közbenjárásával megismerkedhettem Csongrádi
Katával, így részese lehetek ennek az észbontó "haccacárénak".
Köszönet Csongrádi Katának, az embernek.