Árvai-Csongrádi-Papp: Plakát Huncut a lány

zenés-táncos haccacáré

Meghívó: Jöjjenek velünk egy mókás időutazásra! Fejest ugrunk a nagymamáink korába, és régi slágerek segítségével utánajárunk, hogy mit is jelentett akkoriban egy kézcsók, egy szál virág és milyen lehetett az a sokat emlegetett romantikus szerelem.

Ízelítő

Fekete éjszakák Haccacáré
Jöjjön ki Óbudára Pá, kis aranyom pá

Hannuska
Miska
Géza
Lili
Sárl
Pityke Péter
Pityke Pál

Csongrádi Kata
Papp Csaba
Szűcs Krisztián vagy Bárkány Miklós
Gál Judit
Kecskés Tímea
Pankotay Péter vagy Magócs Ottó
Gyurin Zsolt

Díszlettervező
Jelmeztervező
Zenei vezető
Koreográfus
Zenei átdolgozás
Rendező

Krsztovics Sándor
Jánoskúti Márta
Körmendi Péter
Papp Csaba
V.Gidófalvy Attila
Árvai Béla

Az elmúlt 25 évben, amit a Színművészeti Főiskola musical szakának elvégzése után színészként töltöttem (Fővárosi Operettben eljátszhattam a "Csókolj meg Katám", "Zsuzsanna és a vének", "Mária főhadnagy", "Veronai fiúk", "Szélhámoskirály" stb. női szubrett vagy primadonna főszerepeit, Veszprémben és a Józsefvárosi Színházban az "Én és a kisöcsém" Kelemen Katóját, a "Varsói melódia" Helgáját stb.) a legizgalmasabbak azok a produkciók voltak számomra, amelyekben szerzőként is jelen lehettem.
Ilyen a Téves kapcsolás - amit Andorai Péterrel komédiázunk végig a Mikroszkóp Színpadon, vagy a Sissy és én c. történelmi musical, amelyet több százszor mutathattam be itthon és külföldön egyaránt. (A Budapesti Kamaraszínházon kívül többek között Münchenben, Bécsben, New York-ban, Hollywood-ban.)
A Huncut a lány a harmadik zenés "szüleményem", amelyenek létrehozásáért hálás Jöjjön ki Óbudára!vagyok szerzőtársamnak Árvai Bélának és Papp Csabának, akik nagy-nagy szakmai hozzáértéssel bábáskodtak mellettem.
Szívből remélem, hogy az "újszülött" sok-sok örömteli pillanaot fog szerezni Önöknek, hiszen ifjú színészkollégáimmal a kemény négy hónapi próbaidőszak alatt - amíg kidolgoztuk a század eleji slágerek és táncok paródiáit, zenei vicceit, a burleszk helyzetkomikumokat, - ez a cél vezérelt bennünket... és még valami: a haccacáré eszközeivel azt is szerettük volna elmondani, hogy szeretet nélkül nem érdemes élni ebben a világban.

Csongádi Kata


Papp Csaba: zongaroművésznek készültem, de végül a tánc szerelmese lettem. Diplomáimat az Állami Artista Iskolában és a Táncművészeti Főiskolán szereztem. Tanulmányokat folytattam a színészmesterség, az énekművészet, a dob és a trombita tudományának elsajátításáért. Hivatásos pályafutásomat a "Ki mit tud" győzteseként kezdtem, majd számos musical, operett és Show-műsor szólótáncosaként folytattam. Később táncpedagógiai és alkotói munkáim követték egymást: - Me and my Girl, Ének az esőben, Őrült nők ketrece, Bál a Savyban, stb. - amelyek magyarországi és nyugat-európai színházak műsorain kerültek bemutatásra. Az amerikai nagykövetség felkérésére színpadra állítottam Morton Gould: Top Dance Concerto című szimfonikus művét, mellyel szeretetemet, rajongásomat és legnagyobb tiszteletemet fejeztem ki e csodálatos műfaj iránt, melyet immár 25 éve életfilozófiámnak tekintek.

Szűcs Krisztián: 1975. február 2-án születtem Budapesten. Színészi pályafutásomat a Kertész utcai Shakespeare Színpadnál kezdtem 1993-ban, amely a Budapest Bábszínházban játszott Bubik István szakmai védnöksége alatt.
1995-ben felvételt nyertem a Fővárosi Operett Színház zenés színészképző stúdiójába, ahol szinész II minősítést kaptam 1998 márciusában.
1998-1999-es évadra a Kecskeméti Katona József Színházhoz szerződtem, ahol játszottam az Új Zrínyiász című zenés darabban, illetve a Striptease c. abszurd játékban. Vendégként, a Budapesti Operett Színházban jelenleg is játszom két darabban, a Muzsika hangjában és az Elizabeth-ben.
Szeretném a közönség szimpátiáját és szeretetét elnyerni, de mindenekelőtt emberként élni, hogy mindig tiszta lélekkel állhassak a "nagyérdemű" elé!

Bárkány Miklós: 1987-ben, érettségi után a Nemzeti Színház színészképző stúdiójába jelentkeztem. A két év alatt a színház számtalan előadásában, kisebb-nagyobb szerepekben szereztem színpadi gyakorlatot, többek között: Tartuffe, Az ember tragédiája, Advent a Hargitán, István, a király. 1990-1999 között a Honvéd Művészegyüttes színész tagozatához szerződtem. Itt különböző műfajokban is kipróbálhattam magam, a mesejátéktól kezdve a kabarén át a francia bohózatig, illetve komolyabb hangvételű irodalmi műsorokig.
Majd megalakítottuk a Maskara Színjátszó Társulatot, és azt tűztük ki célul magunk elé, hogy a gyerekszínjátszás olyan előadásokat hozzunk létre, amelyek a gyermeki gondolatvilághoz valóban közel állnak. Az ifjúsági korosztálynak így színpadra állítottuk: Fehér Klára: Bezzeg az én időmben és Presser-Adamis-Honti: Képzelt riport... c. műveiből készült adaptációinkat is.

Gál Judit: Nagykanizsán születtem, s itt kerültem először kapcsolatba a zenével és a színházzal. Első színházi élményem Óz, a nagy varázsló című darab volt. Ettől kezdve nem volt olyan darab, amit ne néztem volna meg, vagy koncert, amin ne lettem volna ott. Mint a legtöbb gyerek, akit megérint a színház, én is szorgalmasan jártam vers- és prózamondó versenyekre - örömmel mondhatom - sikerrel. A középiskola után felvételt nyertem a Budapesti Operett Színház zenés-színészképző stúdiójába, ahol színész II. minősítéssel végeztem. Játszottam a Jézus Krisztus Szupersztárban, voltam az Aspect of Love-ban Elizabeth, a Muzsika hangjában Ursula, az Apácákban Huberta, a Sybill-ben Nagyhercegnő.
Rajongok a musicalért, az operettért, az operáért, bár még nem döntöttem el melyiket helyezzem el az első helyre.

Gyurin Zsolt: 1973. szeptember 25-én születtem, Budapesten. Érettségi után felvételt nyertem a Színház- és Filmművészeti Főiskolára, ahol 1995-ben diplomáztam. Játszottam többek közt a Nemzeti Színházban, Fővárosi Operett Színházban, a Vígszínházban, a Honvéd Kamaraszínházban. Vendégjátékok: Gyulai Várszínház, Evangélium Színház, Soproni Petőfi Színház.
Játszott főbb szerepeim: István, a király (Sebös), Kassai Polgárok (Kristóf), Háború és Béka (Kivégző tiszt), My Fair Lady (Freddy).
Eddigi pályafutásom alatt két filmben szerepltem: 1995-ben Mohács c. produkcióban, 1998-ben Angyali történetek c. filmsorozatban. 1994-ben és 1996-ban Kazinczy-díjat kaptam.
Ez évben jelent meg első verseskötetem "Egyszer újra óriás leszek" címmel.

Kecskés Tímea: A színházba és a színpad közelségébe már piciny gyermekkoromban beleszerettem. 7 éves voltam, amikor először álltam színpadon, de ekkor még csak táncosként próbálgattam szárnyaimat.
Énekesként először a '96-os Ki Mit Tud-on láthatott a közönség, ahol "musical-énekesként" bejutottam a TV-be. 96-tól 98-ig a Budapesti Operett Színház zenész-színészképző stúdiójának hallgatója voltam. Még ekkor játszottam a Ruttkai Éva Színházban, Pataki Éva: Edith és Marlene című darabjában Momone-t. '96-tól folyamatosan játszom a miskolci Akropolisz Szabadtéri Színpad nyári előadásaiban: Charley nénje (Kitty Verdun), Potyautas (Martine), Bubus (Klárika), Apácák (Lea nővér).
Ebben a produkcióban nagyon jól érzem magam, mert szenzációs a hangulat és örülök, hogy részese lehetek.

Pankotay Péter: Érettségi után játszottam "fél-profi" tarsulatban: Mandala Színház (Nyíregyháza), a Debreceni Csokonai Színházban, a Budapesti Operett Színházban. Jelenleg a Színház- és Filmművészeti Főiskola operett-musical-színész szakának harmadéves hallgatója vagyok. Főbb szerepeim:
Margoshes - Levy: Fame - José (Thália Színház), Webber-Rice: Jézus Krisztus Szupersztár, Fanatikus Simon (Operett Színház), Várkonyi Mikós: Sztárcsinálók - Néró (Nyíregyháza).
Imádom a színházat, hiszen színházban nőttem fel. Gyermekkoromtól kezdve ott ólálkodtam a kulisszák előtt és mögött, magamban lélegezvén azt a "bizonyos" levegőt. Legyen az operett, musical vagy próza, a színház minden műfaját szeretm. Számomra a lényeg, hogy a produkció JÓ legyen!
A Tisztelt Közönségnek nagyon kellemes estét kívánok!

Magócs Ottó: Magócs Ottónak hívnak, a 70-es évek elején láttam meg a napvilágot (1973.06.05-én) Siófokon. A középiskola után szinte valamennyi színházi zenei stílus iskolájának tanonca voltam. (GNM Színitanoda, Toldi Stúdió, OSZK jazzének, Operett Stúdió, Bartók Konzervatórium). Jelenleg a Miskolci Egyetem Bartók Béla Zeneművészeti Intézetének magánének-szakos hallgatója vagyok.
Színházi pályám főbb állomásai: 1995-ben az Operett Stúdió elvégzése után szerződtetett a Szolnoki Szigligeti Színház, ahol számos csodálatos szerepet játszhattam: (Weingarten Nyár c. költői játékának Simonjától a Csárdáskirálynő Bónijáig), 1997-től a Budapesti Operett Színház tagja voltam egészen főiskolai tanulmányaim kezdetéig. A sors és Gyurin Zsolt közbenjárásával megismerkedhettem Csongrádi Katával, így részese lehetek ennek az észbontó "haccacárénak".
Köszönet Csongrádi Katának, az embernek.

Ablak bezárása